Bij ons krijgen kinderen van 2-13 jaar de tijd, begeleiding en de ruimte om al hun talenten te ontdekken en te ontwikkelen. Zij maken eigen keuzes en nemen hiermee verantwoordelijk voor hun eigen leerproces.  Vakleerkrachten voor muziek, bewegingsonderwijs, beeldende vorming, techniek en digitale geletterdheid zorgen tijdens schooluren voor een brede talentontwikkeling. Ook buiten het schoolgebouw leren we. Iedere groep gaat naar een museum en een theatervoorstelling. We brengen een bezoek aan de bibliotheek. De peuters en kleuters gaan naar de kinderboerderij en Artis. Groep 6 en 7 gaan naar de schooltuinen.

Ook na schooltijd kunnen kinderen zich ontwikkelen. We bieden cursussen zoals knutselen, dans, koken, freerunnen en basketbal.