Als de school is afgelopen lopen de oudere kinderen naar de BSO en worden de kleuters opgehaald in de groepen. Daar kunnen ze gezamenlijk iets eten en drinken en hun verhaal vertellen. Op woensdag eten ze samen een broodmaaltijd.

We gebruiken twee lokalen voor de BSO. Eén lokaal is een atelier waar geknutseld en getimmerd kan worden. Het andere lokaal is een gezellige huiskamer.

Direct aan de BSO grenst een fijne buitenspeelruimte. Oudere kinderen mogen met de Buitenspeelclub sporten en spelen op het grote plein.

We zijn 5 dagen in de week geopend en sluiten aan bij de tijden van school. Op studiedagen van de school is de BSO geopend.

Meer informatie over de BSO vind je hier. Aanmelding en inschrijven kan online of aan de balie op school.