Voor kinderen van 2 tot 4 jaar. Het kinderdagverblijf biedt op maandag, dinsdag en donderdag opvang tussen 8.00 uur en 18.30 uur. Op woensdag en vrijdag van 8.00 tot 14.00 uur.
Net als in de voorschool wordt er binnen onze hele-dag-opvang peutergroep ook ‘methodisch’ gewerkt. In de ochtend wordt dus dezelfde methodiek ingezet en in de middag kunnen de peuters én kleuters samen spelen op het speel/leerplein. Een liefdevolle omgeving met aandacht voor ieder kind, avontuurlijke activiteiten én leerzame thema’s die aansluiten bij thema’s in het basisonderwijs van Kindcentrum Bekkers zodat een doorgaande lijn gewaarborgd is.
Meer informatie over het kinderdagverblijf vind je hier. Aanmelding en inschrijven kan online of aan de balie op school.