Peuters willen samen spelen, nieuwe dingen leren en veel ontdekken. Dat kan op Peutercombi-voorschool in Kindcentrum Bekkers. Het is kinderopvang met veel aandacht voor 2 tot 4 jarigen. Onze Pedagogisch Medewerkers op de groep zijn liefdevol en zorgzaam, maken het gezellig en bieden ‘avontuur op maat’, met aantrekkelijke activiteiten en leerzame thema’s.

Peutergroepen en kleutergroepen zijn naast elkaar gevestigd rondom het leerplein. Op het leerplein spelen en leren peuters en kleuters samen. De collega's van de peuter- en kleutergroepenwerken nauw samen in het onderwijsaanbod.

De voorschool is van Combiwel voor kinderen, partner in kindcentrum Bekkers. Meer informatie over de voorschool vind je hier. Aanmelding en inschrijven kan online of aan de balie op school.